100128

Hej! nu har jag precis kommit hem och käkat lite sen jag var i stan tidigare idag.. Sara kom och är här inne nu och har lämnat tillbaka sladden hon lånade så nu kommer en massa bilder komma upp från igår =)!

Annars så var det en fin dag på stan idag, träffade Zenia vid 3 och vi gick till espresso house och så bjöd han på fika! Sen gick vi en runda på stan och shoppade lite han kom hem med ett par skor och några andra grejer och jag med lite annat som jag tagit bild på här längre ner.

Skulle ha uppdaterat i morse men eftersom blogg.se håller på att bygga om så kunde aldrig publicera inlägget jag loggade in för att skriva.


Zenia på espresso house

Skjorta och ett linne

Öronhänge och ett armband jag fick av Erica idag =)

Kommentarer
Postat av: Themis

Skit snyggt linne, måste ner i morgon och se om jag hittar ett :)

2010-01-31 @ 17:37:23
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0