090110

Hej och godmorgon! =) Nu är jag uppe och är klar för att snart åka in till väla och få tillbaka min mobil!!

Om igår
Vi träffade Daniel i stan efter han väntat säkert i 45minuter på oss. Busshelvetet kom 5 minuter förtidigt och vi hann den inte. Så jag och Frida gick ner till stan från eskilsminne.. med 14 minusgrader!
Vi käkade sen nere på stan då Dennis även kom. Sen gick vi in till knutpunkten och väntade på att båten skulle komma in i hamnen, vi hade bestämt oss för att tura! Efter det stack vi in en runda på shakespere och efter det blev det en runda in till tivoli där Dennis fixade in oss! =)

Sen fick vi för oss att ta bussen hem till Hallon och kom till honom vid 2tiden och åkte hem vid 5..

Men nu måste jag iväg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0