030110

Hej och godmorgon! Eller eftermiddag kanske man skulle säga! Jag vet  att mina senaste inlägg 2010 har blivit ganska simpla, korta och tråkiga och läsa men det är för att jag ibland glömmer bort eller inte orkar skriva något längre välgenomtänkt. Mycket beror det väl på att det är lov och att det finns annat att göra!

Men hur mår ni idag? Jag mår iaf bra, jag ska snart gå och fixa till mig lite innan Frida kommer hit då vi ska planera lite extra och det sista till 18års festen! Ingen som har misst den väl? Finns några som inte har svarat på eventet, en försenad 18års fest.. Läser ni detta nu gå in och se om ni har missat något och skriv isf i om ni kommer, om ni inte kan eller om ni inte vet ännu.. för vi kommer att skriva ut det listan till senare!
Och just nu är det.. det är 87 anmälda!

Men nu ska jag gå bädda rent och städa lite på mitt rum innan Frida kommer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0