Skor, skor &skor.

sitter och kollar runder på Nelly efter ett par nya pumps, nu till våren.. vill ha ett par höga svarta kanske med platå jagvetinte. Men tycker att de är riktigt fina på andra! Annars letar jag efter ett par enkla gråa klackar i mocka, och ett par svarta klackar med öppen tå. Vill ha hela garderoben fylld med massor utav hyllor av skor!

Men när jag satt och kollade runder inne på Nelly kom jag att tänka på att jag hade beställt ett par från Nelly när jag var på Cardinal för några eller ganska måmnga veckor sen, var blir de av?! Det var ett par söta beiga höga klackar som är jättefina nu när våren börjar komma. hoppas det inte har strulat sig med posten eller med person informationen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0