100221

Godmorgon! Jag uppdaterade aldrig igår eftersom blogg.se strulade IGEN!! Funderar på att byta bloggverktyg, eller bloggportal..

Men jag stack in till Sara igår och tog det lugnt där, sen stack vi en sväng hit och snackade med lite folk. Det slutade med att Sterving, Isak och Evertz kom hit. Senare kom även Linus och Ritcher. Så vi tog det lugnt, snackade fixade olika spela under kvällen. Mer säger jag inte heh..

Nu ska jag snart in till Sara igen och glo lite avsnitt av en serie vi har sett i kanske 2 år tillsammans?! Vi blir iaf aldrig klara för vi träffas/ hinner inte träffas längre. Så får passa på nu när vi har lite lediga dagar framför oss. Sen ikväll ska jag träffa Kajsa så ska vi ner i stan och sätta oss på Mezo eller något annat fikarställe and talk!

Men nu ska jag städan undan lite sen ska jag gå in till sara, hoppas ni hade en fin lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0