100215

Gick hem efter lite mer än halva skoldagen idag.. vi började med att kl. 7 imorse ha vattenfys nere i stan på natilus. Vattenfys låter ganska hemska på en måndagsmorgon, men det vi gör på våra pass är att simma några längder och sen spela vattenrugby och detta gär vi i någon timme. =)

Sen körde Sandra oss upp till skolan och så skulle jag in på kriminalogin, dock kände jag att jag började frysa och skaka så jag la mig ner på bänken och somnade under lektionen.. och Johan konstaterade sen att jag var sjuk. Så jag gick ner till nic och in till matten och sen tog jag bussen hem! och har bara vilat sen dessss

Måste bli friskkkkkkkk har så många fina planer i veckan ♥


Här är en liten bättre bild på jackan jag köpte förra veckan..


Kommentarer
Postat av: Zäääääta

boooobieeeeeees

2010-02-16 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0