100211

Hej allihopa!

Nu ska jag snart promenera ner till campus och kolla på lite olika utbildningar tillsammans med min klass +Frida. vi ska gå och kolla på design, mode eller någon liknande linje. Sen ska jag ner in till stan och möta upp Natalie. Var så längesen vi träffades vå vi har bokat in en fika idag för att snacka om allt som hänt under de senaste halvåret? Kommer bli jättemysigt. en ska jag direkt upp till dansen sm börjar klockan 5 så måste ta och paka med mig lite danskläder i väskan nu också. Vi har redan missat 2 dansgånger eftersom de sa att de skulle skicka mail om information och början men eftersom de inte kommit någon så tyckte vi det var konstigt så vi gick in och kollade på hemsidan och då hade ju dansen hållt på i 2 veckor.....

Men nu måste jag göra mig iordning och packa ner lite saker. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0