100207

Godmorgon! Hur mår ni alla? Jag mår bra. Detta blir nog det sista eller aknske det näst sista inlägget jag skriver från min data.. ska lämna in det på lagning ikväll så den kommer nog inte vara tillbaka på några veckor, men ska försöka skriva lite ändå.

Igår var Frda här och kollade på melodifestivalen som sagt, hade jättetrevligt. Men vad tyckte ni om tävlingslåtarna? enligt mig är det kanske bara 5% som ställer upp i melodifestivalen som har bra låtar och som kan framföra dem. Igår var det nästan enligt mig bara den sista låten som var bra. Några var hyffsade och resten dåliga, och speciellt inget melodifestivalmaterial.

Nu ska jag fortsätta med all planering för idag =)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0