100203

Godmorgon. I några dagar nu har jag slått, svurit oh helt enkelt varit hel galen på min dator. Det gör inte alls som jag vill. Efter första årerställaren av den så har den varit lite konstig men inget speciellt så. Men nu efter den 16de har den varit totalt värdelös. Den klickar, markerar alla saker och ibland nör jag vill trycka på saker och drar musen mot den så vill den inte trycka. (precis som nu hände i denna meningen..) Så i morse hämtad jag rengörning, spray och allt annat för att sitta och rengöra och plocka isär den för att den ska funka igen. Nu bara några minuter senare kan jag redan säga att den funkar mycket bättre!

Det mest störande har varit att när jag skrivit har den markerat den texten och raderat den om och om igen gång på gång! Har tagit flera flera minuter att skriva ett så här långt blogginlägg därför det har varit lite snålt på den senaste tiden men om datan forstätter funka så här bra kommer det definitivt att bli som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0