Jag älskar mina vänner

Jag har kommit på att jag verkligen har några av de bästa vännerna i världen. Frida, Sara, Kajsa alla brudarna i min klass och alla andra närstående vänner. Kan ha en dålig dag men de kan göra det bättre genom att bara tänka på att de finns där för mig. Om jag skulle behöva hjälp elelr någon att snacka med så vet jag att de finns vid min sida. Jag är så lyckligt lottad ! Det finns verkligen mycket som går min väg i livet.. men inte allt men detta är verkligen det viktigaste vad jag anser till att ha ett värdefullt liv.

Jag vet även att jag betyder någonting för dem, det ser och märker jag. Och att ha en så stor betydelse i någons liv känns verkligen bra. Det känns som man är viktig och betyder någonting. Texter, ord, allt gör betydelse och allt får en att inse.

Jag älskar mina vänner de är bäst. ♥































Kommentarer
Postat av: frida

loveyou <3

2010-04-24 @ 13:07:29
URL: http://fkvb.blogg.se/
Postat av: felicia :)

din finis :D

2010-04-27 @ 21:11:05
URL: http://fessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0