100419

Hallå på er! Nuharjag precis kommit hem från skolan och även en lång runda inom väla. Jag gick ner med Sara till stanoch mötte några vänner på vägen och sen mötte jag upp Emelie nere i stan. Var lite jag skulle kolla på uppe på väla men jag kom hem med åter en kavaj! haha får inte nog med kavajer. Emelie köpte ett par byxor och några tröjor. Sen kom massa minnnen även upp. Jag och Emelie var bästa vänner i högstadiet men träffas fortfarande men så många underbara minnen vi två har ihop! Tror inte jag har gjort så konstiga/märkliga saker med någon annan som vi har gjort.

Jag kan lägga upp några bilder från dagen senare och slänga upp något inlägg om dagens outft.
Men nu måste jag klä upp mig igen och hoppa ur mysbyxorna för vi ska ut till familja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0