100403

Hej bloggen ! Nu är jag vaken ifrån gårdagen.. det blev en sväg till Ida igår. Sen fick vi ett samtal där de baaaad oss komma på förfest och eftersom vi bara satt och inte gjorde någonting bestämde vi oss för att åka dit, jag, Frida och Stina. Vi kom dit och det var handbollslaget Ov och även andra killar där. Så vi stannade kvar och förfestade lite med dem innan vi tog bussen ner i stan. Åkte upp till tågaborg där vi skulle fira Kristian, men det var väl inte riktigt den festen vi tänkt oss så några timmar senare drog jag, Frida och Sebastian hem till honom istället.
Nu har jag precis hoppat i joggingbyxorna och ska snart iväg och träna

Glad påsk allihopa! ♥

I mitt påskägg förutom alllllt godis som gömmer sig där i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0