Utgång

Är snart färdigt fixat inför kvällen och sånt. Den är än så länge planerad som så att vi sticker hem till Nicklas, där vi förfestar med honom och med en annan också.. Sen drar vi oss neråt stan och in till statena på en annan fest! Sen tar vi oss ner ti stan igen och provar lyckan på tivoli! Dunno om jag kommer att komma in ikväll asså, men får se om Nicklas fixar det till mig, och antagligen kommer det är gå :) 

Kör på leggings, linne och kavaj ikväll, blir även ett par pumps(ej öppna!) för en gångs skull! Har faktist köpt dem för jätte längesen men inte känt för att använda dem.. så ska bli roligt att testa även dessa! 

Ang listan så kommer den inte att komma upp än, än är det ett litet tag till festen hålls och vi kommer nog att ändra en del till, undrar ni fråga bara på :)


Kommentarer
Postat av: victoria

jaha men fan vilken tur då ;P skönt :)

jag jobbar faktiskt hela denna helg så blir inte så mkt mer än det tyvärr :

Jo sry för det men jag har haft äcligt mcket jobb nu på senaste tiden så har inte haft tid ;P men nu börjar jag få lite löst chema så då blir det defintivt mer ;D

2009-09-26 @ 13:15:31
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0