Uppdatering från skolan..

Har Sos i skolan just nu, och för er som inte vet är det mitt och alla i min klass änme som man är tvugna att läsa om man går Sos linjen. Ja, ni förstår nog på namnet. Där håller vi just nu på med att göra en SWOT annalys på Helsingborg. Det är typ att man ska skriva alla möjligheter, styrkor, HOT och svagheter Helsingborg kan ha eller har. My gick hem för an stund sen och sitter nu och väntar på att min klass ska vara klara. Så vi kan börja plugga den sista dykningsteorin tills ikväll. Måste nog äta någonting snart också, kanske klöpa något i cafeterian för jag glömde ta med mig mat idag som jag gjorde förra gången. Eller får ajg se om det är någon trevlig som kan tänka sig att sticka ner och käka någonting nere på stan med mig.

Nu slutar de om nästan 20 minuter så ska springa iväg och köpa lite mat nu snabbt då innan de kommer tillbaka! ♥

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Härligt!

Jo det hade jag :)

2009-09-14 @ 18:16:06
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0