The Hills days!

Sitter och kollar på kanske det 8de avsnittet av the hills nu.. Är sånt weekend av the hills denna helgen och är sånna avsnitt jag inte sett tidligare! riktigt bra, så istället för att plugga har jag bänkat mig här framför dessa goodingarna! som ag bill ha alla säsonger! Kollat runder och lite sädär efter dem men har icke hittade dem förutom att 4de och 5te säsongen fanns i U.S.A .. Vet någon vart man kan köpa dem?  Har någon säsongerna som kan kan låna hem kanske?:) GOTTA HAVE

Kommentarer
Postat av: victoria

jaha men vad kul, vad är det för jobb du har sökt då?

Jag jobbar innom äldreomsorgen så just nu jobbar jag på ett äldreboende/sjukhem, trivs som aset själv ;D

2009-09-26 @ 20:20:40
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0