Mmm

Nu kommer snart mamma hem till mig med en massa glass! Ska bli super gott med tanke på att jag kanppt käkat någonting under hela dagen..

Har även suttit och kollat runder på tradera efter lite nya kläder! En mycket bra sajt där du hittar det mesta som folk säljer efter de pris du ropar ut! men kan hitta riktigt fina saker där till ett lågt pris och plus porto men det blir nästan alltid ändå mindre än vad den/det har kostat från början :)
Satt och läste på Susannas blogg http://theseeyesdontlie.blogg.se/ och det var där jag fick tipset!Träffade Susanna på Malta för mer än 2 år sen nu.. Tiden bara flyger iväg men det är kul att forsätta känna en person genom en blogg, för det känner man verkligen som man gör ibland. man sitter och läser kända bloggares blogg och man känner att man kan sätta sig in i deras vardag och man  änner det de känt när de satt och skrev inlägget!

Eller har jag fel? Vad tycker ni?:)

Kommentarer
Postat av: svenmo

ähhh jag tror du har fel

2009-09-22 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0