Kvällsmys

Sitter här i min säng och kollar lite på idol, och samtidigt lite på fh. Åt nyss en stor bricka med massor uta kex, ost och vindruvor! Vilket var jättegott :) ska nog ta något litet till att äta, så mycisgt och sitta och kolla på tv och samtidigt sitta och mumsa på något gott.

Just det, måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig på fredag.. Vill vara rätt fint uppklädd men samtigit inte för fint, något tips hur man fixar något sånt? Något som ni brukar kombinera ihopa? Måste fundera, måste fundera! Kanske kan köpa något nytt imorgon på stan.. Får hoppas, nu när jag har fått in lönen och allihopa.
Får se om jag kan fixa lägg till fredag också, mycket jag måste fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0