100909

Idag ska jag överraska mig själv genom att gå och lägga mig innan 12. Ska ta skolfoto imorgon klockan 10, kan ändå inte se allför trött ut för det kommer definitivt synas på bilderna. Vet inte alls hur jag ska vara klädd, hade ju tänkt mig, svarta byxor med en grå topp och min kavaj men delar, eller jag var inte om det är delar men vissa ha bestämt att klassen ska ha ett så kallat fest-tema. Vi ska komma i fest-kläder. Om jag tänker fest-kläder tänker jag mig något simpelt, nästan bara som en tunika och kanske conzerve till, det räcker. Men jag vet inte, andra kanske kommer att ha glitter och färgglatt, tror helt enkelt att jag kör på att ha med mig lite olika saker. Så jag kan se vad som kan tänkas passa in.

Hur ska man förresten ha håret då? Hade ju varit fint om jag hade hunnit göra vid det nu innan fotot med det kom så hastigt att jag helt glömde bort det. Har faktiskt tankarna på att istället för att fixa håret brunt med stora lockar, ska jag istället kanske bara ta och slinga någon slinga svart? Jag har ingen aning, det är iaf inte så synligt och så annurlunda :)

Men imorgon efter skolan på kvällen får vi se vad som händer, Det är en stor stundentfest på tempel för alla 3;or. Eller egentligen kan man inte säga alla 3;or.. För att om du inte är 18 år kommer du inte in.. Ska det inte vara så att en studentfest ska vara för alla som ska ta studenten? Det är vad jag trodde iaf. vad tycker ni? Men nu är det många som inte kommer att komma in eftersom de inte har fyllt arton än, och såklart är jag en av dem. Blir så sur! Men jag ska försöka att komma in ändå, fixa något lägg eller helt enkelt ta mig in på något annat sätt :)

Godnatt, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0