Godnatt

Får väl ta och lägga mig nu fast jag inte är trött än. Sov nästan hela eftermiddag idag när jag kom hem från skolan och nu har jag sabbat min sömn för kvällen/natten. Men jga tänker iaf logga ut från bloggen och säga godnatt till alla er läsare! Sen skulle jag vilja veta, ska ha klssfoto och saker på fredag och har ingenaning om vad jag ska ha på mig. Ska ag ha vanliga kläder eller ska jag klä ut mig till något spexigt. Vi får se hur det blir, har nog en tanke på att skita i spexetoch köra på ett par svarta hellånga byxor och någon grå topp till.

Förresten var va och provadestudentmössor i tisdags. Beställde en fin mössa som hette Brilliant! Så är väldigt nöjd, kan inte vänta tills om ungefär 9 månader nä vi får bära upp dem och sluta 3an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0