Godmorgon

Har gått upp för en stund sedan, vilken var lättare idag än vad det brukar va efter en fredagskväll till 3? Hunnit kolla lite Tv och sånt, nu snart ska jag duscha och sen ska jag sätta mig och plugga matte C och lite dykningsteori, vilket snart kommer tt vara avklarat eftersom vi har slutprovet på måndag! och vet ni vi fick nog av misstag med oss slutprovet hem, så nu kan man sitta och plugga på de saker man vet kommer att komma under provet. Vi hade 4 prov på det i tordags, klarade 3 av dem och var bara 1 poäng från att klara det första också.. Men får göra om det på måndag istället. Klarar nog det bättre då eftersom man har haft några fler dagar på dig att läsa alla sidorna.

Och vet ni vad min mamma kom hem med idag? Den nya Flipsyde cd;n. För ett tag sen satt jag och lyssnade på de varje dag hela tiden. Men efter några dagar togs alla nya låtarna bort överallt. Så har verligen längtat till denna cd;n kom ut! Nu har jag den :D

Bilder från igår kommer vid nästa uppdatering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0