290909

Okej, sätter mig och bloggar en stund nu då innan jag ska börja med samhällen. Kanske märker att jag inte skriver alls lika ofta som jag gjort förut med att skriva blogg.. Min fantasi har försvunnit ut genom något jäkla håll. Jag var iaf i skolan, stack sen hem tillsammans med Sara och fick en liten present av henne, för jag har ju namnstad idag, hiih så säg grattis! :) Annars har jag sen jag kommit hem kollat Gossip och bara ätit lite k-special. Mmm mamma hade faktiskt gjort pankagor till oss ikväll, det var en ny sorts som var sådana feta, och kan ju inte vara taskig och inte äta någon när hon stått i köket och lagat och hållt på, så tog och åt en iaf.

Ikväll är det iväg på bio med lite people eller så stannar jag hemma och pluggar och får mvg på provet imorgon Tror att jag satsar på det andra! ska ju fixa lite med projektet senare med Alex också.. kan inte svika folk sådär till höger och vänster




Tröja från Zara, H&m
Jeans, Gina
Armband och halsband, Pearls for girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0