20.58

Ja, det verkar som jag förblir hemma över veckan? Huvudvärken tycks inte gå över och huvudet känns bara tungt.. Hur många tabletter jag tar blir det icke bätte ändå av.. Så har fixat lite med datan idag lagt in lite bilder och kollat runder på lite olika bloggar som jag brukar läsa.. Det är väl 5 stycken iaf. Vissa skriver verkligen bra! Annars har jag bara kollar på tvn och det ser väl ut som jag kommer göra det en del denna veckan..
Men det är bra med er eller? :) Hoppas att det är bättre iaf..

Annars vet jag inte riktigt om jag har några stora planer i veckan vad det ser ut som nu. Daniel och Belinda sjunger i stan nu på torsdag så ska se om jag orkar ta mig dit för att kolla på dem!:) Stick ni dit ni också.. Så kanske vi ses där! Sen är det insparksfest för filborna på kvällen och jag hade hoppats på att komma men eftersom jag är sjuk nu och jag inte är 18 än, fortfarande så vet jag inte om det känns som det i nulänget. ♥

Nu på torsdag sjunger de, crush med David Archuleta!
Gå in här om ni vill se dem sjunga:
http://www.youtube.com/watch?v=7u_VpyPZ-a0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0