180909

Det är den 18 septermber och över 12 blir vår kära My 18 år! Är ho shenne nu och fixar lite inför kvällen. Var och handlade lite inna på maxi och sånt, sen stack vi hem här o satte igång. Vi är nu kara med efterrätten och håller på med huvudrätten, det går som smort! Snart klara! Sen ska MY duscha och lite så, och jag ska välja kläder. Har minst med 10 olika klädval haha! Men jag tror att hon får hjälpa mig att välja.

Nu kom Adam också och vi ska snart ta med all mat ner i stugan och fixa iordning där!
Sen kommer klassen hit, så det bler väl en 18års fest där vi är hela klassen samlad :D
Sen vid 12 sticker vi neråt stan och antaligen in på the tivoli, möter upp Linn i stan och gettar hennes legg. Annars vet jag inte om jag sticker upp till Mathias!

Men nu måste jag göra mig iordning, men vi kanske ses, hörs under kvällen/natten ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0