140909

Nu när jag har tagit det lungt framför tvn ett tag kan jag väl berätta hur vid min dag såg ut. Kom till skolan vid halv 9 tror jag att det var, hade företagsekonomi. Där vi gjorde lite frågor och sånt bl a, jag och viktor fattade ingenting alls haha så satt typ och jobbade på första frågan hela lektionen ;d Sen var det matte på nick, till skolan snabbt och åt sen jobbade vi med SWOT annalysen. Sen väntade jag på allt folk som skulle bli klara och sen satte vi oss ett gäng och pluggade inför teorin på kvällen.. givande var det iaf men behövdes mat så jag stack och köpte lite pizza och läsk som jag samtidigt satt och åt :) Sen hade vi provet!

Väntar nu på att Frida ska logga in så att vi kan snacka lite på skype, som vi båda nu faktist har varit så smarta att skaffa! Så ska snart logga in och snacka lite där med henne.

Dagens kläder kommer in imorgon, har inte hunnit fota idag, så får väl ta och fixa det imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0