120909

Nu harjag duschat klartoch sitter och lyssnar på en av världens mysigaste låtar;
never say never med the fray
http://open.spotify.com/track/57uX2vR9j9DNiANDYfXw1i Nu ska jag snart fixa vd mig lite, föna håret och ta på mig lite kläder.
Gårdagen blev ganska lugn, vi stack till tempel vid 12 tiden, och stack väl därifrån vid 2. Enligt mitt och många andras tycke var inte tempel något speciellt. Tycker nog att tivoli ligger på topp fortfarande. Sitter nu och inväntar kvällen då vi ska till Malin och Therese och äta vid 7 och sen ska vi fira de båda 18-åringarna! Sen åker jag nog in mot stan fram emot 10 eftersom det är då jag tror den sista bussen går därifrån. Åker in och träffar nog antagligen Frida och Niklas.


Går inte att ladda upp bilder just nu. Så får komma senare
Denna gick iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0