080909

Jag kom hem för en stund sedan, från skolan. Skulle vara där till 9 idag men bra som föreläsaren var så fick vi iaf sluta 1 och 1halvtimme tidigare. Vi fick böcker och sånt till dykningen idag, stor bok på 200 sidor. sen säger de att vi ska läsa dessa 200 sidor tills i övermorgon + att vi ska få prov på ungefär halva delan vi läst.. och nu har vi kommit hem efter en 13 timmars lång skoldag och de förväntar sig att vis ak hinna orka och plugga ikväll då? Jag vet inte jag började lite innan iaf, sen vet jag inte läser kanske något/några mer kapitel ikväll, resten får jag plugga in imorgon. Sen har vi det största provet på måndag då alla kapitel i boken ska vara lästa och inlärda. Klarar man inte det får man inte dyka, känner pressen drar mig bakifrån lite nu. Stress, stress, för har inte alls mycket annat just nu i helgen som man planerat eller massa annat si skolan. MEn ja lägger allt till sidan så länge då, och konsentrerar mig på dykningen.

+ Till detta är att vi får ett dykarcertifikat helt gratis som annas kostar flera tusen, och vi får en bra grundande utbildning som vi sen kan ha med oss och använda vart vi än åker och dyker senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0