040909

Hej, hade bara sköna lektioner i skolan idag. Med filisofi, svenska och idrottspsykologi. Vi har kommit på att vi inte kommer att gå på fredagar nästa termin utan att vi kommer vara helt lediga varje fredag :D kan det bli bättre? och bättre blir det att man går en lektion varannan torsdag då också.. :) Kommer glida                 ! Efter skolanstack jag ner till stan och mötte upp Frida och gick för att kolla på svarta kavajer. Båda vi hitttade var sin, men sen hittade jag även en annan skinjacka och en basker :) Men vet inte alls vad jag vill ha än eller om jag köper allt så la undan dem ännu en dag.

Ska snart också börja sälja lite av mina kläder här som jag kommer lägga ut bilder på. Saker som jag aldrig använt, saker som blivit förstor eller saker ag köpte förstor som jag inte kan ha. Så håll utsikt, vet inte om det kommer upp ikväll eller om jag lägger upp det under helgn eller till och med under nästa vecka.

Men nu ska jag iaf ner och äta middag, sen ska jag neråt stan tror, jag vet inte än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0