020909

Nu ska snart jag ner och träna, tar i det redan bra, bra. Får inte tappa motivationen jag har fått just nu, känner mig peppad inför både skolan och träningen. Låt det inte rinna ut i sanden bara..

Vill också skaffa mig en sån stor klocka att ha på mig. Kollade hela sommaren i Spanien men jag hittade inget som föll mig i smaken. Vill helst ha någon stor vit klocka i plast tror jag men jag är inte säker än och vet inte riktigt hur den skulle se ut isf. Sen lånade jag min mammas klocka idag hon har en sån stor Calvin Klain klocka. Svart med en jätte stor urtavla om också är i svart, döds snygg! Men vill ju helst ha en äkta också för vill kiunna använda den mycket, så att den inte blir orange eller grön efter några gånger..



Något sånthär hade jag väl tänkt mig, vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: secretfan

Lätt den vita

2009-09-03 @ 22:10:35
Postat av: Anonym

okej:)

2009-09-03 @ 22:36:06
URL: http://mauritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0