Varför jag vill blir18!

Är så sjukt trött på att bara vara 17 för tillfället, eller ja nästan varje helg faktiskt..
Det är så mycket man går miste om och inte kan göra.

VIKTIGA PUNKTER
- Man man inte komma in på uteställen
- Kan inte tjäna normala pengar på min blogg
- Kan inte få någonting underskrivet själv utan man måste ha sina föräldras underskrift!
- Kan inte gå och kolla på diverse konserter.. DAVID GUETTA?!
- Kan inte jobba nattskift/sena kvällar på jobb
+ så himla mycket mer..

Men nu är ja snart äntligen mina 18år bara drygt 25 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: frida

asså jag är så jävla glad att jag har dig, verkligen tack tack tack tack för att du finns!!

snart 18... fyfan vad vi ska ut då! <3

2009-10-20 @ 20:31:49
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0