Träningsdags

Jag och mamma var nyss och hämtade två stora feta pizzor ifrån Roma pizzeria.. Åh, så gott det var har inte ätit kebab på skitlänge! Men som vanligt när jag äter och tycker att det är gott äter ag alldeles för mycket och nu sitter jag här igen och har satans ont i min mage..:( Har inte varit en bra helg så sätt.. Har typ inte gjort någonting, mer än att varit uta och ätit, varit hemma igår och käkat massa gott helg helgen! Klart den onyttigaste helgen på länge.. Men vad ska man göra när mamma kom innan idag och sa; Asså du har ju inte ätit någonting på hela dan och sen säger du måste få mat i dig och erbjuder sig att åka och köpa en fet pizza. Man följer såklart med och käkar massor! får börja äta riktigt nu nästa vecka igen dådå.. Jag och Frida ska ut och powerwalka lite varjedag efter skolan också! Fan min träning har jag lagt av med helt också.. Måste ut och springa lite i veckan nu med då.


Kommentarer
Postat av: victoria

sv: Jaha okej på det viset.

Ja men hundar är så underbara så man måste ju bara ha en, dock är det jävligt mycket jobb att få en valp så man får ju inte ha något annat uppbockat dem närmaste månaderna då ;D haha och det bästa är att hundar är inte som katter, katter luktar, och går man in i ett hem så vet man direkt om dom har katt eller inte för det stinker verkligen xD haha

2009-10-04 @ 23:21:44
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0