Ska ut..

Har kinda fått reda på att jag har eller kommer att hamna i den tidiga dykgruppen imorgon.. Då jag kommer att gå upp ja kanske halv 6? För att fixa alla sakerna inför dyket och sen bli hämtad utav någon i vår klass..
Håller på att göra vid mig nu iaf, ska ut och käka på haket idag, har inte ätit där förut. Fast folk har berättat att det är skit gott där, så det var väl på tiden då kanske? ;p Sen vet jag inte vad vi gör, om vi sticker hem till någon eller stannar nere is stan. Måste ju ner till cardinal och checka läget en stund. Sånt som vi 17åringer får göra.. Fast dock är det bara lite mer än en månad kvar tills jag blir 18 nu! OM jag längtar!
Men nu måste jag fortsätta att klä på mig och grejer.. Men vi hörs sen   PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0