Klippning och färgning!

Har nyss kommit in genom dörren! Var nere och klippte och färgade mitt hår innan vid 4. Jag fuderade där ett litet tag på om jag inte faktiskt skulle ta och färga det brunt och permenenta det, hade varit så najs :D Men ja, jag vågade inte, vet ju aldrig vad de kan bli för fel eller om jag ens kan passa i det :) Men har klippte iaf mina toppar och flingade utväxten och sen gjorde han även några extra slingor längs med håret. Sen för att göra det ännu blondare satte vi i lite blond toning. Så nu är jag riktigt sommarblond! :) Sa till honom att nästa gång jag kommer dit att jag skulle fixa mitt hår brunt.. Men vi får se hade ju faktiskt varit jättefint nu till vintern/hösten!


Kommentarer
Postat av: DANNi

jag slutar 4 nu :(((( men kan du efter de? skit mysigt att sitta på espressohouse i norra hamnen ;D

2009-10-07 @ 19:28:17
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0