En runda till stan

Gick tydligen inte att uppdatera innan jag skulle med bussen.. Så jag skriver väl dubbelt så mycket nudå. Jag och Frida stack iaf ner och åt i stan, Frida var hungrig så hon beställde en big mac. Där träffade vi Elin och hennes vän och satt med de och åt och så:) Sen gick vi upp till bion, hade lite beslutångest men valde tillslut att se flickan som lekte med elden. Jämfört med 1an var den väl en del bättre, har faktiskt ingen stärr åsikt om det. Men funderar  ni på att se den så är den iaf värd att se:) Bställde också poppisar och dricka, längesen jag åt eller drack något sånt! Men jag hade mitt nya csn kort me och fick alltihopa till ett billigt pris.




Kommentarer
Postat av: victoria

Jo precis det var han ;D jag pratade med han igår ;D haha

2009-10-08 @ 00:34:23
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0