221009

Nu har jag kollat klart på gossip och ska kanske snart med upp till väla med Frida.. Hon ska kolla på nån ny mobil, eftersom hon har haft sin gamla ett ganska långt tag nu..

Vi hade även lite fn rollspel idag, då vi först delade upp oss i två grupper med olika utskott! Jag och Ellinor satte oss med miljöfrågorna och började disskutera lité runt om de tal vi hade skrivit. Sen framförde jag först mitt ena tal till Danmark och sen framföre hon vårt utskott angående trafficking frågan! Och allt vi röstade för och våra utskott som var med gick vidare så det va ett bra resultat på rollspelets andra dag.

Imorgon ska jag framföra våpra tankaroch bårt utskott på vad man kan göra för att mindska trafficking. Måste läsa på om det lite ikväll, så jag är ganska beredd på samtliga frågor som kommer komma imorgon!


Kommentarer
Postat av: emma

jasså, de tkr du? ;)

jodå, de är väl bra :)

2009-10-22 @ 17:44:58
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0