151009

Idag är det den 15 oktober vilket innebär att det är exakt en månad till jag blir 18! Nu är det nästan bara jag kvar, Erica fyller år nu denna eller nästa vecka och sen är vi alla 4 äntligen 18! :) Efter jag fyllt då..

Annars hade vi svenska idag och sen ahde jag håla då jag fixade till mina resolutioner och samtidigt skickade lite mail. Sen hade vi filisofi där vi nog snackade om vad som är en sanning i livet. Ifrån allas synvinkel. Sen stack jag och Ellinor ner en runda på stan och kollade runder hon skulle kolla på ett par byxor från tretton som hon sen köpte, jättefina! Sen gick vi in om gina också där jag äntligen hittade en längre kosta som jag direkt köpte.. Vet inte direkt om det var rätt storlek så jag la undan en på väla också så får åka upp dit ikväll eller imorgon och kolla och prova den!

Men nu ska jag ut en runda ♥



Jacka från lewi's
Converse från trampolin
Tröjor från ginatrikot
Leggings från ginatrikot
Halsduk från ginatrikot
Armband från H&m m.m
Xoxo ring från b-young


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: inte jag heller :D

2009-10-15 @ 17:44:19
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/
Postat av: felicia :)

hahaha, men det blir så :D man smittas av dialekter skitlätt :D hihi. Du har så snygga kläder! :D puss

2009-10-15 @ 21:16:35
URL: http://fessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0