141009

Sitter och kollar lite gossip nu, som bara blir bättre och bättre! Kom hem för någon timme sen, var i skolan tidigare och pluggade lite FN, och nu är vi helt klara med våra resolutioner ska bara kolla egenom varandras till imorgon. HELT UNDERBART SKÖNT!

Orkade inte ta på  mig någonting propert? haha kan man säga så? till skolan iaf. Så kom i joggingbyxer och liknande.. Sjukt skönt! Tänk att man inte kan får ha det på vissa skolor som Procivitas t. ex. När 91 hade kommit till Procivitas för 2 år sen hade de äldra klagat på att de inte klädde sig fint nog.. Jag menar man har väl rätt att klä sig hur man vill egentligen? Förstår att procivitas har lite högre krav men iaf! Eller va tycker ni?

Annars känner jag verkligen hur kallt det börjar bli nu.. Det var minusgrader i morse och hade nog inte klarat mig utan min stora svarta jacka från lewis. Det är vekligen sjukt hur tidigt den kalla vinden kommer egentligen det är bara oktober och man hade redan börjar plocka fram sina vintergrejer, mössor, halsdukar och varma vinterjackor!

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: hela sommaren tog jag det lugnt :) jobbade lite direkt efter studenten bara och sen har jag jobbat och fotograferat ^^ haha

2009-10-14 @ 12:51:25
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar: jag jobbar som vikarie på förskolor och skolor ;P tror till o med jag har sagt de innan haha!

2009-10-14 @ 13:45:16
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0