121009

Kom precis in genom dörren.. Var nere en sväng och tog en fika med Daniela efter skolan.. Funderade lite på vart vi ville fika och tillslut sa jag bomb! Så vi promenixade lite snabbt dit i blåsvädret och slog oss där inne. Delade på nån pizza! Efter vi var fullproppade kände Daniela ändå lite sug på en chi så vi stack ut i blåsten igen och in på espressohouse!

ÄR hemma ganska sent det var väl för att jag och Kajsa egentligen skulle ha fikat men ja efter jag bökat och äntligen kommit hem för att snabbt ta med mig lite saker ringer Kajsa och avbokar.. Så iställer träffade jag Frida den tiden och planerade vår 18års fest. Som det kommer komma mer info om nästa inlägg :)
Bilder kommer när Daniela skickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0