101009

Kom nyss hem från en fantastisk massage.. Kände verkligenatt det var dags eftersom min rygg verkligen har varit a mess hur läge som helst nu. Vet dock att jag kommer att få träningsverk som fan eftersom massören tg i lite mer än vad hon egentligen skulle för att värken verkligen skulle släppa. Tnkte ju dra ut ikväll efter matchen men vi får se hur det känns! Annars har jag börjat kolla på 2dra gossip boxen nu vilken jag inte har sett. Sen måste jag snart dra in och duscha om jag ska hinna till väla innan matchen och allt börjar!

Bilder och uppdateing från gårdagen kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Sam

Sv: Nej faktsikt inte, kanske lite att deras natur verkar så fin osv. Men inget speciellt så direkt =)

2009-10-10 @ 12:38:18
URL: http://samwitt.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: tack så mkt! :D härligt, samma här :)

2009-10-10 @ 13:04:12
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0