061009

Hej! Är hemma och från skolan nu.. Efter hålan hade jag matte och jag har överraskat både mig själv och min lärare känner som jag gettar det nu! Super va? Sen walkade jag och twinisen ner till ga där Sara sen mötte mig. Sen jag har varit hemma har det bara varit gossip boxen, love. Annars skulle jag fixa en heater till en kille men ja min data började cpa sig redigt mycket igår gick nte att skicka till någon ;s därför jag heller inte bloggade mera. Så nu tar detta inlägget också äckligt lång tid.. Får skriva om det hela tiden eftersom datan hoppar och suddar ut och vill inte skriva vissa saker förren man bankar och dampar tillräckligt hårt! Känns som ett ganka ljummet problem såhär men vafan har också rätt och klaga väl? :) Nu ska jag iaf in på Tysklands fnsida eller va det var och skicka ett mail till dem så jag kan få lite hjälp med FN frågorna..

Kommentarer
Postat av: DANNi

haha cute !!! men kängor är ju stilrenade och så tycker jag ;p uggs e more made for fjortisar hahaha tyyyyyyyyp

2009-10-06 @ 19:43:46
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/
Postat av: DANNi

ka ntänka mig de, gå med morgontofflor på stan, är det inte typ så ? ahha

2009-10-06 @ 19:54:39
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: nä inte direkt, har inte tänkt så stort än :) vet du vad du ska hitta på då? :D

2009-10-06 @ 20:34:23
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0