051009


Nu har jag kommit hem ifrån min och Fridas långa runda.. Så ont jag har i mina ben, märker verkligen att jag inte tränar längre, träningsvärken imorgon då. Mötte Kajsa på vägen, hon hade varit och simmat nere i stan. Det skulle jag också börja med så nästa vecka ska hon och jag ner och simma! Något som definitivt ska hållas :) Bästa var nog också att jag och Frida bestämde att träffas vid brunnen vid halv 4.. Jag sitter och väntar precis utanför brunnen och efter skickar jag ett sms och frågar vart hon är men inget svar.. 5 över 5 skiter jag i det och tänker gå hem och jag går förbi nåra buskar jag hade suttit bakom och framför dessa hade Frida också suttit och väntat en halvtimme utan telefon.. Bra vi är! Men det blir att vi går lite imorgon med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0