Hemma !

Sitter nu och försöker få fram iaf en mening på vad jag ska skriva på svenska nationella talet som jag ska hålla tala om nu på torsdag.. Har kommit på att jag ville ha ämnet- förbjuden kärlek, vad är tillåtet idag jämfört med tidigare? Ja, jag tänkte direkt på ett killpar eller vad man säger.. sen kan det ju vara gammal kärlek så som Romeo och Julia med.. Äh. är jag tänker efter vad det ett ganska jobbigt äme att skriva om, kanske ska byta, kanske ska jag inte jag vet inte..

Men jag var hos Kajsa tidigare då vi snabbt hoppade i våra badkläder och dök ner i hennes varma jacuzzi! Så skönt det var att bara sitta där och snacka och mysa.. Underbart med kalla vindar som drog förbi, när man satt där i ett hett ångande vattenbad! Sen sprang vi snabbt upp i våra handukar och morgonrockar och bytta om och stack ut på en promenad med Niklas =)



Några mysiga bilder! (immiga pga vattenångan från jacuzzin)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Micha ska vi ha det på torsdag ? :O,

2009-11-24 @ 22:52:11
Postat av: Michaela

ja? :)

2009-11-25 @ 10:16:58
URL: http://mauritzson.blogg.se/
Postat av: Dri1

hej hur är det med dig idag :)

2009-11-25 @ 13:37:12
URL: http://valdrinhoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0