Fest med vitamindryck!

Nu håller jag på att göra vid mig, eller jag smetar lite marcara på ögonfransarna för att sedan gå till Elise. Hon ska ju ha inflyttningsfest slash förfest slash klassfest idag.. Men eftersom jag ska ut imorgon och ska upp tidigt imorgon så ska jag bara gå dit en runda och chilla ett tag hade jag tänkt.

Vi bjuds på lite snacks men tänkte ha me någon påse gosaker plus någon vitanimflaska! Har inte smackat på de än, fast folk säger att de är massa nyttiga plus att man blr piggare och det kan jag behöva nu ikväll när jag ser alla andra dricka och dansa runder haha! :D


Har ni också smakat vitamidryckerna? Vad ger ni dem för betyg?


Kommentarer
Postat av: fijah(:

hihi^^ Tack söööt:) Vad gör du i kväll?=)

2009-11-13 @ 19:16:23
URL: http://feliciasoder.blogg.se/
Postat av: fijah(:

hihi^^ Tack söööt:) Vad gör du i kväll?=)

2009-11-13 @ 19:16:25
URL: http://feliciasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0