281109

Godmorgon bloggen! Igår kom Simon och hämtade mig, Frida och Emma efter tivoli hade stängt sina portar! vi stannade ända till stängningsdax, det var helt underbart igår, med fina vänner, bra musik och bra dancemode!

Idag är jag dock lite trött, ont i huvud, mage och har bara legat framför tvn hela eftermiddagen sen jag slog upp ögonen i morse.. Men de känns som om det lättar lite nu och snart ska jag hoppa in i duschen för att göra mig redo för ännu en utekväll förmodligen =)

Ni får någon bild innan jag knallar in i duschen

Min outfit från igår

Kommentarer
Postat av: felicia :)

var kommer blusen ifrån :D? kram

2009-12-02 @ 17:47:52
URL: http://fessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0