251109

Var inne i duschan och vände precis! Nu sitter jag här och ska strax slå på tvn för att växla kanal till paradise hotel..

Annars var jag i skolan halva dan imorgon, då jag hade sos och samhälle.. En ganska kul start på en sos lektion då en ivik lärare kom in och skällde på i porincip allihopa i vår klass då alla hållt på att kasta omkring eviks egenköpta lådsasblommor.. Sen fick hon spel på en i vår klass och sa att han inte kunde stå framför vid tavlan för då skulle man ha högstadieskolutbilding vilket hon sa att han inte hade. Hon gick ut och kom tillbaka och och dampade lite mer över att vi hade gått in själva och att ingen fick vara i deras klassrum utan lärare. blabla. Och sen att alla skulle sitta ner för vi fick tydligen inte så upp överhuvutaget i det klassrummet utan någon större utbildning.. CP

Sen stack jag ut till Malin, fixade lite film och gott och äta och sen satte vi oss och kollade på tv.. Sen tog vi billen ut till väla och kollade lite där till Malin körde mig hemåt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0