211109

Hej! Har kommit hem från en långtur med bilden idag.. Vi började med att köra upp till berga vid väla, där vi brukar köra men sen tyckte pappa att det var dags för mig att prova de lite större vägarna. Så vi körde ut till laröd in till min farmor, sen nästan direkt till filborna till mormor och morfar! Och ja, ingen krock eller någonting så det ser väl bra ut än så länge..

När vi ändå cirklade runder inne vid väla så ville jag int eoch byta och lämna lite saker. Sen gick vi in på Solo där vi köpte ett par jeans! Nudie.. som jag äntligen fick för mig att köpa, och de sitter som en smäck!
(Här kommer vara en bild på dem sen)

Men nu ska jag in till Sara som väntar på mig. Vi hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0