201109

Vill först och främst hälsa till Karolina, vilket jag fick snackat med en del idag fast jag berättade långt ifrån alla detaljer och grejer men de blir bästa gång =) Sen hade vi väl bara vanliga lektioner idag i princip förutom på idrottspsykologin som Johannes hade fått i uppgift att spela en snutt på trumpet, så vi gick igenom alla korridorer och bort imot aulan för att lyssna på honom. Och han var verkligen jätteduktig!

En annan sa jag kan konstatera är jag ännu en gång behöver en nu väska, nu har där gått och blivit massa småhål i denna jag använder för tillfället.. Jag hade blivit av med massa smycken som jag hade trott jag skulle ha lagt i den och idag hittar jag dem i ett nytt hemligt fack, eller ja Malin finner fram dem!

Så en sak jag önskar i jul blir väl en ny väska ♥
Några tips på någon vi tycker om eller vill ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0