181109

Började idag med att Sara typ fick hjälpa mig på bussen eftersom jag kände att jag mådde så illa att jag knappt kunde gå. En yr bussreda senare kom jag till skolan och möttes upp av Sterving, som sa att han skulle springa ner och koppa lite papper eller häften till några folk uppe i aulan så jag följde med. Så kom vi in till biblioteket och skulle få hjälp av tanten bakom katedern fast hon är ny och sånt och fick inte rätt på det så en kvart senare fick vi kila in till personalrummen och snabbt kopiera några ark med papper att ha med tillbaka.
Fast jag hade aldrig dock kommit upp till salen förren jag mötte honom i trappan så jag fick en plats precis som Calle http://callekarlsson.blogspot.com  hade fått mitt ute i aulans gång.. Typ chill att sitta kvar när alla gick runtom en när de var klara!

Sen stack jag ner en runda i stan och fixade till bankgrejer och skrev även in mig på körskolan en snabbis och tog sen bussen hem i det stormiga vädret vi har idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0