101109

Hej läsare! Kom hem från väla för ett tag sen, eller utkanten av väla kan man väl säga. vi var och kollade p¨en kamenra till mig smo ska få på söndag! vi hittade en jättefin och funtkionsbar med massa möjligheter som var massa lik Fridas dock en nyare modell. Så bestämde mig för att köpa den, om ni undrar blev den en sony CSW230 =)

Annars gick jag en runda med Sara på stan idag och letade presentet till mig haha känns som jag gör det med alla nu för att alla vill att jag ska bli nöjd med det de köpr till mig. Så vi hittade iaf en jättesnygg klänning från H&m tänker inte lägga upp den här, denvar svår att hitta och provar man inte den ser man faktiskt inte hur snygg den är! Så ett köp som inte alla andra kommer ha kan man väl säga.



Men nu ska jag hoppa in i duschen skriver senare ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

härliigt:D



bara bra. själv med?

2009-11-10 @ 22:13:39
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

så bra:D jag ska vara med pojken min:D

2009-11-10 @ 22:34:50
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0