09

nu är det 23 skoldagarkvar till vi slutar tvåan. 6 veckor till vi slutar och 57 dagar till vi åke till spanien :)
annars har denna veckan gått skitsegt. mass plugg nu innan skolan slutar. på lördagen åkte jag till fridas systers konfirmation och stannade senare hos frida hela dan senare på kvällen blev vi hämtade av ted och kevin och körde hem till staff för att kolla film:)
sen ör det nationellt prov i matte på tisdag, ska sitta i fyra timmar och göra matte b uppgifter typ döden. ska ladda upp med en stor godispåse och försöka iaf. får hoppas på det bästa. men träffade iaf johan och adam idag för att plugg så det gick iaf lite bättre. haha vi ska nog esöka vår lärare imorgon för att få hjälp med de vi itne fattade. om 17 dagar drar siesta igång och jag velar fortfarande på om jag ska ta mig dit, isf ska jag sova med elin och hennes kompisar där, men ja får se om jag får jobb nu i veckan som jag och frida sökte i fredags. får jag det åker jag nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0