hej alla glada.

sitter här just nu och chillar hos michaela, vi kollar på grey's anAtomy. fast jag har redan sett detta avsnittet, så jag kände för att uppdatera hennes blogg. hihih, iallafall. idag har michaela varit i skolan, duktig flicka som hon är så jobbar hon på som vanligt. michaela har även blivit duktig och börjat träna, hon ska bli en riktigt biff har hon berättat för mig. :) imorgon ska vi ta bussen till skolan, hihih, kuligt. och i helgen blir det nog fest annars ska vi bara chilla som fan. på torsdag ska vi träffa de två coolingarna från råå. nu ska jag titta på grey's, jag med. även om jag har sett det, hoppas ni får en trevlig dag, ha det bra! / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0